Äntligen här

 
Njuter av de 35-grader varma Grekland! Legat på stranden hela dagen och badat i havet för första gången(tror jag). Tydligen fick vi havsutsikt och balkong på rummet vi bor i. Ser nästan ut som en svit ska jag säga, haha. Vitt och snyggt, skön stor säng och en relativt stor platt-tv. Här lever jag livet! 
 
Sitter just nu nere i lobyn då jag tänkte informera er lite, och SPECIELLT min söta mamma som jobbat hela dagen idag och är hemma i Sverige... ;)
Ska snart gå upp till rummet och duscha, smörja in kroppen i after-sun då jag lyckats bränna mig även om jag kletat in mig i massor av solskyddsfaktor. Sedan beger vi oss ner mot byn för att kika runt lite. 
 
Puss o kram. 
 
(skulle publicerats igår)
 

Kommentarer
Postat av: frida

Åh vad underbart ni verkar ha det! :D
Saknar dig<3

2012-08-14 @ 22:21:23
URL: http://fridasverklighet.blogg.se
Postat av: frida

Åh vad underbart ni verkar ha det:-)
Saknar dig!<3

2012-08-14 @ 22:21:54
URL: http://fridasverklighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0