Svårt att tro på sanningen

 
Jag önskar att det fanns mer timmar på ett dygn. I allafall nu på sommaren, när allt går så fort och när jag jobbar såhär mycket.
 
Önskar att jag kunde få reda på alla gånger jag tror att någon ljuger för mig, om det verkligen är sanning eller skitsnack.
 
Önskar varje dag att jag kunde vakna tillsammans med mina vänner och gamla vänner och bara krama om dem och säga att allt kommer bli bra. Fasiken vad jag saknar alla tjejer, alla klassisar. Vill umgås, ha kul, skratta, gråta, kramas och allt det där, men denna sommar kommer allting sådant ligga åt sidan. skj v 
 
Jag önskar, varje dag, att jag vaknar en morgon och har bokat en resa långt här ifrån. Dagen är nära, och kanske vore det härligt att åka utan någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0