120905

        
 Jag har ju faktiskt inte hunnit skriva någonting om när jag och M åkte till Grekland. Det var liksom en bra resa, men det var väl bara en bra resa i 4 dagar, sedan blev jag sjuk och orkade inte göra någonting. Självklart var det mysigt att åka utomlands, men värmen tog kol på mig. Får testa igen nästa år och se hur det går! Iallafall så var det mysigt att umgås med Mattias och bara vara vi. Sviten fick vi ju sova i (något blev fel), men det tackar jag för. Underbart väder, vackert hav, varmt hav, god mat, trevliga människor, jodå, en bra resa blev det allt!

Kommentarer
Postat av: Han som får kallas M

underbar resa var det men synd bara att vi inte vann nå på bingon!:D <3

2012-09-05 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0