Inredning och andra funderingar

Bilder, Granit-
Nu börjar dagarna dra ihop sig. Har äntligen flyttat in i min lägenhet och för tillfället är jag hemma hos Mikaela och hennes familj i Stockholm. Känslan av att gå i inredningsaffärer såsom Granit och Designtorget idag var fantastisk. Jag vill ju köpa allt! Men just nu är det bara planering inför hur jag verkligen vill att det ska se ut hemma. Har i stortsätt allting redan, men självklart kommer det med tiden då jag kommer på vad som saknas osv. Har ju som på första bilden ovan en hel del vita kartonger som kan placeras ut i lägenheten.
 
Några saker jag kommit på när jag kikat runt på lite hemsidor är bland annat en slags svart tavla det går att skriva på och även ha magneter som det går att sätta upp viktiga lappar på. Även en relativt stor portfölj med olika fickor, att ha räkningar och andra viktiga papper i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0