Första dagen, storhandlat, flyttat in?

Då var första jobbdagen i kassan klar då. Hur gick det? Jo, det gick helt okej tycker jag. Var så sjukt mycket folk men en kund kom fram till mig och sa, "ta en kund i taget och stressa inte upp dig, de förstår om ni är lite folk som jobbar idag".
 
Efter jobbet handlade jag mat. Det har blivit en HEL del lax den senaste tiden så jag köpte på mig nu när det var extra-pris. 12 stycken laxfileér, haha.
 
Lagade precis mat, pasta med baconsås och lite tomater. Och, jag har även hunnit bädda rent i sängen, så snart ska jag krypa ner och kolla på serier och vänta på en trött pojkvän. Hm, har han flyttat in? NEJ, men han har bott här ett tag nu i början.. Får väl se hur det blir i framtiden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0