Inspiration, jobbet, serie

HM/MONKI/TOPSHOP/ESSIE
När man väl har såpass mycket tid över om dagarna så är det självklart man "råkar" kolla in på hemsidor och "råkar" kanske beställa någonting fint. Just nu är jag ute efter ett par snygga loafers, helt svarta, men jag hittar tyvärr inte de "rätta".
 
De sista timmarna innan sovdags spenderar jag tillsammans med Pretty Little Liars. Och såklart, finaste Mattias. (om han någon gång kommer). Verkar som träningen tog tid idag(!!).
 
Imorgon är det jobb som gäller, även på onsdag sedan är jag färdig utbildad i kassa på donken, vilket känns riktigt skönt. Har redan blivit uppringd om två tider nästa vecka så det känns kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0