Börjar finna ro igen.

I flera veckor har det vart stökigt runt om mig, men ändå vart så himla bra. Känns så fantastiskt att ha sitt egna boende och kunna göra vad man vill, men samtidigt saknar jag det där med att "mamma bestämmer" över mig. Men nu har i alla fall saker landat och jag hänger med i skolan igen! 
 
Skolan var kort som vanlig idag. 3 lektioner va? Åkte till Ica efter jag slutat och handlade hem lite mat till kommande vecka. IDAG börjar ju även mitt "godislöfte", vilket resulterar i att jag inte kommer äta godis på veckorna, utan bara på lördagar. Ska börja träna och äta nyttigare också. Börjar planera träningen imorgon och kommer förmodligen gå ganska mycket efter boken "BODYLICIOUS" som jag fick av M i julklapp. 
 
Blir ju även så glad när jag kommer hem och har fått post. Idag var det nya ELLE i brevlådan. Köttbullar med potatismos, lingon och gräddsås väntar till kvällen, men nu blir det att mata in cirkus 25 miljöord som jag ska kunna till på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamman saknar att ha sista ordet ibland,men valen du gör är bra. Jag är stålt.

2013-05-20 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0