161013

 
Just nu sitter jag hemma i min lägenhet och väntar på att Mattias ska komma hem. Vill bara krama om honom hårt och aldrig släppa. Så kramgo och glad är jag förtillfället. Gymnasiekvällen gick helt okej, mycket godis om vi säger så. Jag är glad när jag kommer in i dessa svackor då jag kan plugga utan problem, då dagarna bara flyter på. Hoppas det fortsätter såhär nu! 
 
Har på denna korta stund sedan jag kommit hem, hunnit plocka undan lite saker i lägenheten. DET ÄR KAOS JUST NU. Vilket ni ser på bilden...... Nu väntar jag på att mina scones ska åka in i ugnen sedan blir det en sjukt sen kvällsmat med scones, färsk ost från Anns Ost, marmelad och något gott Te från min samling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0