26-10-13

 
Älskar doften av nytvättat hår, ljusen i hemmet och känslan att jag har ett helt höstlov att bara ta det lugnt och ta vara på. Dagen bara är, liksom. Vill inte ha någonting planerat egentligen. I vilket fall så åkte jag och Mattias och handlade mat idag. Hela kylen och frysen är full just nu, vilket känns oerhört skönt! Nu ska jag ta och ta ur handuken ur håret, sedan laga mig en omelett och invänta Jennifer. Prata lite planer inför Halloween, äta lite gott och kika på någon film/serie. En perfekt lördag helt enkelt!
 
Ps, måste ju tillägga att jag var i Köping igår och åt middag med mamma på Kina. Mhmmm.
 
och ett till Ps. (Jag hade inte en aning om vad jag skulle ha för bild så infogade en bild på gårdagens frukost framför TVn. Och självklart, nyaste numret av Elle.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0