11december

början på helgen. skönt tycker jag. ikväll går jag en sväng till tjejorna, och imorgon kommer dom hit på lite julmys. ska bli riktigt trevligt imorgon faktist. kul att lära känna nya människor, som jag vet är bra för mig. jag och anna tog bilen till asplunds och handlade mat& lite smått och gått till imorgon kväll, så jag ska nog klara mig med tjejorna;-) tacos, godis, chips, glass.. haha allt finns med, yey.
lucian idag gick väl ganska bra framtills jag skulle sjunga för 8:orna och 6:orna. började skratta eftersom mina *underbara* klasskamrater satt och log mot mig.. efter det så kändes det dsom en kniv fastnade i mitt hjärta, och min mage börja krampa igen. kul va? nej. trött på min mage nu, orkar verkligen inte gå och ha ont hela tiden. jag försökta fortsätta sjunga, men det gick inte, så jag släckte ljuset och satte mig ned, sen la jag mig på golvet i bibblan, haha. annars gick det bra. ville inte chansa att stå i rådhuset, så jag stod med tårar och kollade på kören, något som var helt underbart. alla är så duktiga!
nej nu ska jag städa undan lite i mitt rum, och sen plugga lite, och sen gå vidare. vi hörs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0