14december




snö!
helt otroligt, det kom ändå.. jag som hade hoppats på att det skulle bli sommar ju. haha. nej men det är kul att det kommer snö precis innan jul, det är så mysigt. hade dock tyckt att det skulle vart lite varmare, eller vad säger ni?
tänk, en vinter med massa snö och sol.. så man kan sola och bli brun, och äta massa glass, haha.. jag kan ju fantisera lite mer va. jag står utanför mitt fönster och bara kollar ut, och tänker på den tiden man var liten och gick ut och lekte i snön, gjorde snö-iglosar, och massa fina ljuslyktor av snöbollarna.. och snögubbar, haha. jag saknar tiden jag var liten, då man verkligen kunde njuta av det man hade. okejdå, om jag tänker efter så tror jag inte att jag tänkte så mycket på min framtid och allt, men man kan ju tänka lite så iallafall.

Kommentarer
Postat av: S A N N E

så mysigt med snö =]

2009-12-19 @ 15:09:37
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0