15december

jag sov i 4 timmar. något som inte var bra gjort av mig. är pigg nu, så jag får hoppas att det vänder sig så jag kan sova i natt. snön bara faller ner, det är så mysigt! dock är det inte så kul när man kommer till skolan, eftersom att istortsätt alla killar på skolan försöker få ut en i snön. haha. men idag har jag klarat mig, något som är ovanligt, elller? haha. nu ska jag sätta på mig massor med kläder, sen ska jag följa med ut med hundarna. det sägs att min lilla Diinaa bara hoppar i snön, så det ska bli riktigt kul att se faktist. hihi.
nej nu ska jag inte sitta här, så vi får höras mer imorgon:-) sov så gott! godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad jobbigt med killarna som försöker få ut er i snön,det är nästan likadant i min skola förutom att dem springer mot en och drar med sig oss ut sen mular dem oss:/

2009-12-16 @ 16:29:23
URL: http://dessig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0