19december

godmorgon alla söta! hur är det med er? sovit gott? det har jag. jag har sovit något otroligt bra i natt. jag låg bara på en madrass, men ändå tycker jag att det är skönare än att ligga i en säng, haha. jag är lite konstig har jag börjat inse. gårkvällen var hur trevlig som helst, hade jätte kul. dock somna vi inte föräns typ halv 4-4, så jag är lite trött om man säger så. nu är frida i duschen, så jag ska snart börja fixa mig jag med, och sedan gå hem och gå ut med hundarna och vänta på att anna ska komma hem från v-ås. senare ikväll så drar jag hem till matilda tror jag det var, och käkar och umgås med människorna där:-) jag återkommer med bloggandet när jag har kommit hem.

ps. 17 minus är inte dåligt..kallltt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0