21december

nu är jag riktigt glad. kan inte beskriva mina känslor just nu. jag ler åt mig själv, jag är så nöjd förtillfället. jag klarade tyskaprovet utan problem. när jag kom in på lektionen kände jag mig nere och gick till monika och sa att det inte var någon idé.. men när jag stannade kvar efter lektionen så gick det ju hur bra som helst. åh vad glad jag är!
jag ska snart iväg att äta med Frida, eller ah, när hon slutat.. och efter det ska jag nog bara hem och ta det lungt. sista riktiga skoldagen idag, så nu behöver jag inte plugga på 3 veckor, yipiie!:-) imorgon blir det nog nest film och fika, och sen får jag ju mina första betyg, hur kul som helst! haha.

nej men jag tänkte svara lite snabbt på en av kommentarerna jag fick igår om boken jag pratade om.
boken heter( en härlig bok ) och finns i 2 olika format. en inbunden( den oranga) och en bok som tillhär gruppen pocket( den med bilden på Mia). det är absolut ingen skillnad på böckerna, bara att den ena är inbunden med ett sjukt skinn, och kostar 140 kr. den vanliga kostade bara 41 kronor igår, så jag beställde den direkt, haha.



21december:-kärlek är inte bara gå hand i hand- det är att hålla varadras händer vad som än sker.

Kommentarer
Postat av: MG

då förstår jag varför jag inte hittade en för ett så billigt pris ;D , jag tittade ju på en det håret på :D

2009-12-21 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0