21december

efter några timmar liggandes på sängen med boken" livet är gott" och musik fick mig att känna en trötthet jag inte gjort på länge. vet inte varför faktist. är det för att jag inte pluggar som jag gjort istortsätt ALLA dagar annars.. eller är det bara för jag vet att skolan snart är över? jag har ingen aning faktist, det kan ju finnas andra anledningar också, haha.
jag tror nog att jag ska ta ett djupt andetag och försöka ta mig in till badrummet så jag kan bada. bara vara och tänka på de senaste året, vad som hänt och hur jag förändrats, hur andra folk förändrats.. hur många fina vänner jag fått, och hur många fina nya minnen jag skaffat.
vi hörs om ett tag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0