23december

något jag tänkte på i natt när jag inte kunde sova, var hur 2010 kommer bli. hur kommer året verkligen se ut? jag hoppas verkligen att det blir ett toppen år. även om 2009 har vart ett underbart år för mig, men massa nya vänner och så, så tror jag att allt kan bli så mycket bättre. jag kan bli bättre, det vet jag!

ni kanske vill berätta kort eller långt hur året 2009 har vart för er? om ni fått några nya vänner, någon ny familjemedlem kanske? flickvän/pojkvän? vad som helst.. skriv gärna en kommentar:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009 har vart ett fantastiskt år för mig. har lärt känna många nya fina människor. blandannat dig emma. du är värd så mycket, du är värd allt. hoppas vi ses snart, för det var ett tag sedan nu. /c

2009-12-23 @ 10:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0