30december

håller jag på att bli sjuk? ont i halsen, huvudvärk, fryser som jag vet inte vad, och är trött all the time..
jag orkar inte bli sjukt just nu, jag gör verkligen inte de. vill vara ute i snön och ha snöbollskrig och vinna över mattias.. jag vill till köping på fredag och lämna paketen som ligger och väntar på bror&mamma.. jag vill åka pulka, jag vill börja mitt nya år som frisk. haha. men allt här i livet kan man inte få, så det enda jag behöver göra nu är att hålla tummarna så jag ska slippa bli sjuk.
jag har sovit nu i 2 timmar, med täcke och 3filtar+mina duntofflor med ett par raggsockor i, myysigt! och vaknade av att någon ringde med dolt nummer.. men jag hann inte svara, så jag tänkte bara "jaja, om det var något viktigt så ringer väl han/hon/dom igen" haha.. men nejnej, nu har det gått en kvarst, så så viktigt lär det inte vart, hihi.
jag ska försöka ta mig till konsum sen och köpa någon tidning tror jag, och någon liten chokladbit i think.. och såklart.. nu när mattias läser detta så tänker han "din lilla godisrotta", men jag har ALL rätt att vara det, ellerhur? haha. nej men nu ska jag plocka undan lite skräp ur mitt "vackra" rum och sedan får vi se vad som händer. vi får höras senare eller något sådant:-)

30december:- livet blir mycket roligare om vi tänker att vi är härliga och att alla andra också är det.

Kommentarer
Postat av: Mattias

haha nejdå alla har rätt till att äta godis men du är min lilla godisrotta i vilket fall ;D

Och det där med att du skulle vinna över mig på snöbollskrig psssssss no way ;);*

2009-12-30 @ 20:03:47
URL: http://mattiasgunnahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0