8december

okej, jag säger så här. jag står på mina egna ben, bara jag vill. igår var nog den värsta dagen på 5 månader, så jag känner mig inte riktigt okej än, men jag tycker inte att det ska förstöra mitt bloggande. jag bloggar för att jag mår bra av det, och för jag gillar att dela med mig av en bit från mitt liv. men jag kommer inte dela med mig lika mycket nu som förr, känns som jag ska hålla lite saker mer hemligt. kommer mest prata om min vardag och skolan och shoppingen såklart.

just nu halvligger jag i min stol med benen uppe på sängen och datan i knät. ligger och kollar på mitt stökiga rum, och kollar på allt jag egentligen skulle plugga till, men orken.. vart är den?!
har massor med prov jag verkligen måste göra imorgon och iövermorgon, men jag kan ingenting. Ååh! strunt samma, jag har ett och ett halft år kvar i skolan, så jag hinner ju förbättra mina betyg. men endå är jag jätte nöjd av de jag har redan, men endå, haha.

nu ska jag smsa jennie så hon kan möta mig så hon får sin kemibok, sen ska jag hem och städa mitt rum och plugga en gång för alla!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0