torsdag 22.00

innan jag går och lägger mig så tänkte jag bara berätta att jag har köpt någonting helt nytt för mig idag. ett litet  block, och pennor. inte ett vanligt block, utan en tecknings block. okej, jag fattar ingenting, men vi säger så. det finns teckningsblock och skissblock, vad är skillnaden? men iallafall.. har alltid vart intresserad av att täckna egna konstiga saker. tycker om att fantisera. så jag bestämmde mig för att köpa ett block och lite annorlunda pennor. såklart var det en försäljare inne på bokhandeln, som då börja prata med mig om alla bra produkter han hade att erbjuda. det var pennor hit, och det var pennor dit. block åt olika håll, ja.. de går inte att förklara hur jobbigt det var. när han stog och pratade så kollade min älskade bror runt, och hade skit tråkigt, eller.. emil? menmen..han visade mig olika pennor och sa hur man ritade med dom, och blah blah blah. till slut fick han sina jäkla pennor sålda, och så var han nöjd resten av dagen. en mjuk, och en hård& ett block. jag är glad faktist, för det känns som jag ska kunna visa mina kunskaper nu, eftersom jag inte velat, och har inte kunnat göra det innan. menmen, det var lite kul iallafall.

innan de så gick jag till apoteket och köpte lite grejer. återfuktskräm&bodylotion. skönt att uppdatera hyllan lite då&då.

men nu ska jag inte sitta här och babbla, för nu ska jag gå och lägga mig, och sedan ska ja sitta på ett tåg i nästan 4 timmar imorgon. ååh va kul det ska bli!
vi hörs imorgon innan jag åker. godnatt:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0