love



ibland kan allt verkligen kännas tomt i mitt huvud, man vet inte vad man ska göra, eller hur man ska göra saker och ting.. och allt verkligen ligger på botten. huvudet sprängs av tankar och funderingar kring allt, och man känner sig bara allmänt nere. då finns det en kille här på jorden som verkligen vet vad han gör med en sådan tjej. han finns att prata med, han finns när man behöver tröst, och han är alltid kontaktbar. mattias får mig att må bra, han får mig att se det ljusa i livet, och han får mig att se framåt. vi litar på varandra, och vet hur vi ska reagera i olika situationer. vad folk än skulle säga, eller göra, så vet vi vart vi har varandra. vi vet vad vi står för inför varandra, och vi känner varandra såpass väl så att vi vet vad som har gjorts eller kommer göras. efter ett år med honom så har mycket runt om kring mig förändrats till det positiva, och det är jag väldigt tacksam för. jag älskar dig mattias, och det kommer jag alltid göra. du är speciell för mig, och du har en stor och stabil plats i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har funnit en fin pojke du, var glad för det! ni verkar ha det bra tillsammans, så glad för eran skull

2010-07-27 @ 14:51:22
Postat av: Anonym

väggen äger en "tapetremsa" med olika länder/städer på, right? mitt under mitten står det barcelona. <3

2010-07-27 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0