go again


då kör vi på en kamera bild från idag, och säger att här börjar bloggen på start igen. semestern är slut, och jag har haft en riktigt underbar vecka i pite. har haft det så otroligt kul, och att vara avslappnad, det har jag fått lära mig vad det är. även om semestern var väldigt fin, så längtade jag faktiskt ganska mycket hem på tåget. låg i sängen på tåget och bara ville ligga i min egna säng och tänka på hur mycket som förändrats igenom åren. när jag väl kom till arboga blev jag bemött av mattias, som jag inte träffat på 2 veckor, gud så fantastiskt det kändes. även familjen här, och hundarna. Diinaa, (min vovve) hade tydligen vart depp hela veckan jag vart borta, herregud vad skönt det var att ta upp henne på rummet och prata hemligheter, ååhå, jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0