hotell

nu har jag och min mamma bestämmt oss för att ta en tripp till sthlm för att bara ta det lungt, äta god mat och shoppa. ser verkligen fram imot det. nu har jag ju lite saker att se framemot, göteborg på fredag, och mamma v.26.
men de här 2 veckorna nu som jag har framför mig kommer vara utan mattias. det kommer nog gå toppen, och får hoppas att han får det bra i England.

annanas och jordgubbar med mattias. det var somsagt våran sista dag tillsammans på 2 veckor, så vi satt mest och pratade. tårarna hann även rinna ner för min kind. men 2 veckor går snabbt....

Kommentarer
Postat av: Johanna Sjöberg

2 DAGAR gick väldigt väldigt väldigt fort... :/ för fort...

2010-06-15 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0