landet

ja, det är precis vart jag är nu. jag är ute på landet med familjen och tar det lungt. fixar och donar, samt solar. saknar min pojkvän, samt mina bröder..mamma&pappa också, men de får jag snart träffa. mamma&bror samt lars kommer till min avslutning nästa fredag, och sen veckan efter på fredagen åker jag till pappa&hans familj och bara lever livet. får träffa min ett årige bror, som jag inte sett på hur länge som helst. jag längtar. vet inte vad de är som händer, men på något sätt under ett par månader har jag börjat sakna människor mer och mer. mina gamla klasskamrater från köping tillexempel, men det är något jag får leva med.

söt klänning från topshop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0