söndag 16.21- hemma

- och det är inte mer än skönt att komma hem och känna " äntligen hemma, nu kan jag ta det lungt".
det har vart bra i göteborg, vad mer kan jag säga? min bror har blivit en stor pojke, och en riktig tuffing.
tågresan gick bra, och allt annat gick bra. vi har inte gjort så mycket faktist, men det har vart skönt att bara vara. innan jag hoppade på tåget idag så gick vi runt lite i nordstan för att jag ville ha lite saker. jag fann de jag ville ha, så jag är iallafall nöjd:-) först så köpte jag en tröja från monki, 180kr. sen den vita mössan för 150. och en plånbok för 80. okej, plåboken betalade far min, men iallafall;-) sen handlade jag ett par skit söta örhängen på kicks för 85kr. och inte nog med det, jag fick också 3 snygga tröjor från london. en rosa, en grön och en ljusbrun. jag är nöjd med helgen, mycket nöjd.

nu ska jag gå vidare, och tänka på massa annat. blandannat skolan, prov&läxor jag inte pluggat nånting på typ. jag har inte hunnit, har inte orkat. usch! jag tänker ta tag i de nu, och se hur de går, annars får jag plugga extra mycket i veckan.( något jag verkligen inte kommer orka).
- men innan jag gör det, så ska jag packa upp, och ta de lungt.  OCH efter jag pluggat och allt de där, så tar jag en liten promendad med min älskade mattias.




usla bilder, men ni ser nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt grym smak!

2009-11-02 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0