torsdag 15:35

en sjuk tjej skriver, mer behöver jag inte säga tror jag.

legat hemma och sovit istortsätt hela dagen, har inte orkat gjort någonting annat faktist.
men en sak jag legat och grubblat på hela dagen är vad jag ska ha på mig på höstmiddagen.
har inte en aning om vad jag ska ha på mig, jag har ju inget! okej, jag har väl kläder, men inget jag skulle kunna tänka mig att ha på mig då. jag kommer helt enkelt få åka iväg dagen innan för att köpa en klänning eller någonting liknande.. och hur stressigt blir inte det? jo, det blir stressigt, inte bara lite heller.

pengarna kommer ju in den 27e, och middagen är den 28onde. eller så åker jag på förmiddagen på lördagen.. haha. vi får se hur det blir:-) nu ligger jag iallafall och kollar lite smått på olika hemsidor med fina klänningar, men jag känner att jag måste prova dom innan jag köper dom. hehe.

väntar på att maten ska bli klar, ska försöka trycka i mig lite, sen ska jag nog förmodligen plugga lite om jag orkar.. annars lägger jag mig i sängen i gen och lyssnar på musik.
ni får ha det så bra sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0