upp och ner, ner och upp


såg nyss på statestiken att det går väldigt mycket upp och ner här i bloggen.
vet inte vad det kan bero på, men idag var det vääääldigt många som var sugna att titta in hit.
känns toppen faktiskt. även om jag skriver om så tråkiga saker.
men någon gång så lovar jag att ta tag i bloggen, ta tag i designen som jag sagt tidigare att jag skulle gjort..
och jag ska också ta tag i vad min blogg handlar om.
nu ska jag sova, för min dag var vart lika mycket upp och ner, ner och upp.. som min statestik på bloggen vart.
men en sak tänkte jag bara på. - jag vill shoppa, eller bara komma bort från arboga. frida&de flesta andra roliga människor åker till london på lördag, och mattias kunde inte på lördag heller. jag funderar helt enkelt på att åka själv. bara gå, tappa bort mig. njuta av det liv man har liksom. handla lite, äta god mat. men hur kul låter det?
hmm, får fundera på det. skulle vara ganska skönt tror jag.

äch, nu ska jag ta och stänga av de här eländet. vi hörs imorgon alla mina vackra läsare.

Kommentarer
Postat av: n

sånt är himla kul alltså!

2010-05-07 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0