SUMMER PHOTOS






Där hade ni lite bilder från stockholmsdagen tillsammans med mamma, bror och mattias, en riktigt härlig dag och vädret var verkligen på våran sida! Dock var det ju inte så kul att jag och bror blev utslagna i 5-kampen.....




Från myset med julia och emma i lägenheten under medeltidsdagarna


Mamma och emil besökte medeltidsdagarna, passade på att träffas och titta runt lite. Emil sköt pilbåge och mamma, stod på en man, haha!



Och så får de sista bilderna beskriva mitt rum fram till klädkammarn som en läsare gärna ville se. Lovar bättre bilder i framtiden!

Här kommer lite lovade bilder från sommarn och de senaste veckorna då jag bara inte haft lusten till att lägga ut massvis med bilder. Fortsätter sedan min kväll med att mysa med valparna och dricka Té, planer inför kommande helgen är på G också.

Kommentarer
Postat av: B

Kul att se dig tillbaka på banan gumman,på Lördag blir det museum om Emil får bestämma.

2011-08-22 @ 00:00:29
Postat av: Cornelia

Så sjuukt fint rum, emma!!

saknar dig:(..

2011-08-22 @ 21:33:15
URL: http://corneliacelander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0