UNDER DESSA DAGAR...

Har jag hunnit fira min pojkvän som tagit studenten och blivit en riktigt stor pöjk! Det var nog en fantastisk dag för honom, och jag är så fruktansvärt stolt att han klarat av tre hela år på SAAB. (skulle jag aldrig gjort).
 
Han har även hunnit fylla hela 19 år, som vi firade med lite presenter och en himla massa...
..Fika!
Trisslotter i stora lass men inte en enda vinst på det...
Har jag hunnit fixa mina naglar. Laser Beauty Center i Köping!
Köpt nya Converse!
Läst söta dikter i en söt liten bok hemma hos Mattias.
Ätit frukost ute på altan i det fina vädret! Lemon Curd kan vara det godaste, och nyttigaste såklart!
Jag har firat midsommar med dessa godingar!
Fått krama om min bästa tusen gånger om!
Och fått skrattat om och om igen med min bästa Emma!
Även fått känna mig lite vacker i min krans.
Och till sist, så kanske den bästa kommer och hälsar på mig lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0