Tusen bilder tusen ord

För att veta vad jag gjort de senaste dagarna kollar jag igenom mitt kameraalbum. DÄR finner vi det mesta. Så, häng med! Vi kan börja med att berätta att under dagarna jag vart själv hemma hos mig har jag hunnit baka bullar och kokat jordgubbssylt. (shoppade som sagt 17 liter jordgubbar med M.)
SÅ, ta en titt.
Ätit massvis med god mat och frukost
Handlat massvis med jordgubbar. (dock var inte allt till mig).
Kokat sylt....
Ätit pannkakor med den hemmagjorda sylten
Har även testat AloeVera drycken, hur god som helst!
Bakade som sagt bullar... I mitt fina kök!
Hängt på donken 
Spexade till det med lite is från jobbet och goda cider
Har tagit alldeles för mycket kort med Frida innan vi åkte vidare till Erica!
Och så ser ni ju mina slingor i håret. Ganska nöjd faktiskt!
Och så, gullhöna.. jag älskar dig
Fina Erica innan paketöppning
Ännu ett fint kort på några fina tjejer
Har tagit alldeles för många bilder på mig och Simon, i hopp om att få ett litet leénde från hans sida...
Har även hunnit krama om min älskade mattias. PUSS
OCH, träffat finaste Johanna igen. Så längesedan, så några ord hann vi säga till varandra innan vi dansade loss på dansgolvet på Vinbäcken!

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar dig<3

2013-07-22 @ 18:53:44
URL: http://fridasverklighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0