10december

att en annan människa bara går där, och ser glad ut.. har glömt alla misstag den gjort, och bara gått vidare utan ett förlåt.. får mig att känna mig så annorlunda. så mycket den människan kunde gjort bättre, istället för att svika gång på gång, och bara låta mig stå där när jag inte var så stor. tänk att en sånt problem sitter kvar inne i mitt hjärta, och får mig att känna mig osäker. det är verkligen jobbigt.
jag är ju så rädd att binda upp mig till något stort efter alla gånger jag stått där själv. jag tänkte efter den här gången, och gjorde det som kändes bäst för mig, och inte för någon annan. jag lyssnade på vad mitt hjärta sa, och gick efter det hoppet. hoppet om lyckan för det igen, kommer nog tillbaka, men tid kommer jag att ge det. jag kommer kämpa igenom allt, hur jobbigt det än är eller kommer bli. för jag är mig själv nu, jag har landat, och jag har börjat tänka efter i allt jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tänkte efter när du skrev det där, och du skrev det bra. inte en aning om vad någonting handlar om, men jag tycker det är bra att du landat, och känner dig okej. du känner inte mig så mycket, så namnen behöver jag inte ens tala om för dig. när jag ser dig i skolan så ler jag för mig själv, jag tycker om att se dig glad. du är värd så mycket, även om jag inte vet exakt hur du är.. men du ska veta att det finns människor runt om kring dig som verkligen beundrar dig för den du är, och för den du är till alla i din omgivning. hoppas livet rullar på, och du får ha det så otroligt bra Emma. Ps, lycka till på lucian imorgon, jag kommer kolla extra mycket på dig!;-)

2009-12-10 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0