11december

sitter här vid kl 05:17 och tänkte uppdatera lite nu på morgonen så där. jag är precis klar till att gå till skolan. och ja, jag ska vara i skolan kl 06.00, eftersom vi sla lussa för personalen vid 07.00. efter det blir det att lussa för 7:orna och 9:orna, och lite senare tror jag att det var 8:orna och 6:orna. är inte helt säker, men det är nog så tror jag. haha. efter det så går vi till rådhuset om jag inte fattat fel, och lussar för PRO, haha. det ska bli spännande, och jag har ju solo på en av verserna i himlen i min famn, så vi får se hur det går. jag har nog inge mer att säga nu, mer än att jag hoppas att ni får en jätte fin fredagsförmiddag.

Kommentarer
Postat av: Linda Häsä

Du sjöng otroligt bra idag, hihi.

Önskar att jag också kunde sjunga lika bra som dig. (:

2009-12-11 @ 14:45:19
URL: http://liiindaah.blogg.se/
Postat av: jag

tack tjejen! kul att höra att några tyckte om det jag gjorde iallafall:-) tränar du din röst så kommer du kunna sjunga bra, även om du kanske redan gör det, haha! vad vet jag?!:)

2009-12-11 @ 17:40:29
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0