12december

nu sitter jag i köket med datan och ska snart hoppa in i duschen. jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll, och min garderob är stökig, så det är ett minus. haha. julia gick hem för ett tag sen, och sen hon gjort det har jag fixat lite tävlingar och så till ikväll. jag längtar hur mycket som helst nu, det gör jag verkligen! Karolina&Sandra ville hjälpa mig med tacosen, så det är inte så mycket mer jag behöver tänka på tror jag. ska snabbt till konsum innan kl 6 också.. köpa en sak till pris, haha. nej men jag ser fram emot ikväll, ska bli riktigt kul att några goa tjejer kommer över:-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag ser också fram mot ikväll, det ska bli supermysigt! :)

2009-12-12 @ 16:47:07
URL: http://karolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det var jätte mysigt!!! :)

2009-12-13 @ 00:19:28
Postat av: Hoppas..hoppas för er(a)

Så skönt att du verkar må bättre efter allt som hänt.Gillar din blogg jätte mycket och hoppas att ni en dag hittar tillbaka till varandra för ni var så fina tillsammans du och mattias,och jag har hört från han själv hur sjukt mycket du bettydde för honom och hur mycket Han älskade dig och gör fortfarande.även om Han är dålig på att visa det skulle jag tro;/ önskade att ni hade kunnat löst det,ni är värda det:$ tänker stötta er båda igenom det här,synd bara att det blev så för er;(. Fortsätt blogga för du är så duktig emma!:)/en vän till mattaias

2009-12-13 @ 10:14:25
Postat av: jag

men vem är du då som läser min blogg och kommenterar? om du är en vän till mattias kan du väl lika gärna säga ditt namn så jag vet vem det är som kommer "stötta oss båda igenom detta". jag lägger snart ner bloggen bara för att folk ska hålla på och kommentera som anonymt. eftersom det gör du ju egentligen? ta kontakt med mig så jag vet vem du är eller skit it helt. du vet nog heller inte grunden i varför det blev så här.

2009-12-13 @ 13:33:43
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0