12december

tröttare kan man nog leta efter. vet inte varför jag alltid är så trött, men jag kanske ska börja gå och lägga mig vid 9 varje kväll istället, haha.
nu är anna och bengt ute med hundarna, eftersom de ska till bålsta och så vidare. jag kommer vara hemma hela dagen för att ta hand om hundarna, och tjejerna kommer lite senare:-)
julia ska komma förbi och hjälpa lite, och bara ha allmänt skoj. jag ser fram emot den här kvällen.. för jag behöver nog göra något vettigt just nu känns det som. det kommer bli mycket snack och skratt, så jag får bara hålla tummarna för att det ska bli bättre än bäst:-) nej nu ska jag plocka ihop lite i mitt rum eftersom det fortfarande är stökigt. konstigt va? haha. vi hörs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0