18december

som jag sagt förut.. tiden räcker inte till. jag har haft så mycket att göra den senaste veckan, så jag blir tokig! betygen är satta, och allt känns som en ren bomb i mitt huvud, haha. saker hit och dit, ja alltså känslan jag har i huvudet nu är bedrövlig. jag är verkligen så glad att jag lyckats så bra i skolan som jag gjort den senaste tiden, känns så sjukt bra:-)
jag får betygen på tisdag efter jag sjungt i kyrkan, så det ska bli riktigt intressant. (mina första betyg ju) hihi.
ikväll ska jag vara med Frida, Ted och Kevin. jag sover kvar hemma hos frida också.
men jag vet inte vad vi kan hitta på, för jag tänker iallafall inte vara ute när det är så här kallt.
vi får se om jag uppdaterar senare, annars så får vi höras imorgon innan jag drar mig iväg till linda&gänget.
vi hörs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0