19december


tjejen får mig att känna mig omtyckt. på alla sätt och vis. jag mår bra när jag är med henne,
jag mår bra av att vara med hennes familj. hunden, allt!

någonting kom till, någonting som fick mig en liten spark i baken. någonting som fick mig att inse, inse att det finns någon som vakar över mig, dag som natt. jag tror på honom på riktigt nu, han har hjälpt mig igenom allt, och han kommer alltid stå kvar på samma plats, och han kommer älska mig för den jag är. han förlåter. han betyder mer än vad jag skulle kunna beskriva.

Löften om Seger


Kommentarer
Postat av: frida

du ÄR omtyckt emma! jag mår bra när jag är med dig med sötnosen. jag älskar dig och finns Alltid här för dig det vet du!<3

2009-12-19 @ 21:43:27
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0