20december

jag letade och letade, och fann det jag letade efter. en bok som jag fått lånat av julia. en bok som får en att tänka på något annat än dåliga saker. boken är skriven utav Mia Törnblom. det är inte någon bok som man läser flera kapitel, utan det är en bok som man kollar på en sida varje dag. där det står vad man ska göra idag, eller något bra citat. jag har inte kollat i den på en månad nu, och jag är inte så säker på att jag vill kolla tillbaka på dom dagarna som gått heller. jag ska fråga julia om jag får låna den till den här tiden nästa år.. eller så ska jag försöka få tag i den själv, så jag har en egen att gå efter. år på år på år. det ger en förändring i livet, tro mig. man ser en ljusare framtid om man inte redan har de lilla extra i livet.
jag tror att jag sla skriva det som står i boken varje dag här på bloggen, så får mina läsare också en liten sak att tänka på, låter det som en bra idé kanske?:-)
jag kan ju skriva det som stod idag iallafall, så vet ni ungefär hur det ser ut och såvidare.
jag rekomenderar verkligen boken för er,både för stora och små.

20december: -gör vad just du kan, med just det du har, där du just är.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad heter boken? det lät som en bok för mig!

2009-12-20 @ 23:18:06
Postat av: Julia

självklart, sockertopp

2009-12-21 @ 00:41:42
URL: http://femindianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0