23december

godmorgon!
vet ni vad jag tycker är mysigt? vad som får mig att känna mig på bra humör redan när jag ligger i sängen och är nyvaken? det är att vakna till att ljuset utifrån lyser in i mitt rum, och när himlen är så vacker att kolla på. jag känner mig som en helt annan människa när det är så här fint, istället för att det är grått och trist. jag vaknade av ljuset i mitt rum, och kände redan då att den här dagen skulle bli bra. idag ska jag städa och handla det absolut sista julklapparna. inte många kvar nu, kanske 4 st. sen ska jag nog hjälpa anna lite med maten och så, eftersom vi åker til v-ås och firar jul där imorgon. nej nu måste jag nog börja, så vi får höras senare!:-)

23december: -det kostar ingenting att visa värme och uppskattning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0