29december

det blir mellanrum på blogginläggen, men jag hinner inte alltid blogga. och orken räcker inte alltid till heller. jag håller på att städa mitt rum igen, och det kan behövas. men jag tog en paus för jag ville skriva lite i bloggen.
jag tycker det känns så konstigt nu när året snart är slut. jag har knappt hunnit tänka klart känns det som. det här året har gått så snabbt. vad har jag gjort egentligen? tiden bara rinner iväg ju..
men jag ska inte klaga, för det här året har vart ett av de bästa. jag har lärt känna så många nya fina människor, och jag har själv lärt mig så himla mycket. jag har blivit en starkare människa, och jag har verkligen förändrats till något bättre. jag trodde det skulle kännas svårt att säga det, men det var de inte. haha. jag är så stolt över de människor som stått vid min sida det här året. som har hjälpt mig igenom allt, och som bara funnits där till att bara prata med.

nej nu måste jag tyvärr fortsätta med det jag aldrig avslutade.(städningen) sen ska jag hoppa in i duschen, och sedan sätta på mig kläder och sen försöka dra mig mot ett fik eller något, så jag kan sitta för mig själv och läsa igenom allt jag skrivit igenom åren. jag nämligen hittat mer än 1dagbok.. så det ska bli riktigt intressant vad jag själv har skrivit. haha.

29december:- vi alla är unika-varenda en av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0