30december

jag ska ta mina tassar mot bilen, som sedan åker hem till frida. min kväll kommer spenderas med frida, och det uppskattas:-) kan behöva komma iväg lite och så, prata lite om morgondagen, och kanske ha något gemensamt nyårslöfte? vem vet vem vet, haha. nej men jag ska nog försöka få bengt att stanna till vid konsum så jag kan springa in och köpa lite godis till kvällen/natten också. jag hade tänkt att ta med datan, men min gamla dataväska till min gamla data är för liten, så min nya data får tyvärr inte plats.. men jag ska ta med kameran och så, så bilder kommer väl förmodligen komma också. nej nu måste jag packa lite, och vänta på mattias som kommer med en tröja också. seen drar jag iväg. hoppas ni får en trevlig kväll. vi hörs imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0