tisdag 21:40

vart har snön tagit vägen?
okej, jag gillar verkligen inte snön så speciellt mycket efter alla gånger jag legat i en hög med huvudet nergrävd med snö.. efter alla gånger killarna i klassen dragit ut mig och linda för att pula oss med snö, och efter alla gånger jag blivit genomblöt. det är säkert jätte kul för er killar eftersom ni är något "starkare" än mig, men stackars mig? haha.
jag och mattias pratade lite om det påvägen till matchen, och gud så vilket krig det kommer bli mellan oss om snön kommer komma någon gång. tänk, han kommer ha sitt huvud i en liten snö hög med mig ståendes ovanpå honom, haha. ( jag kan fantisera lite mer, hihi). nej men jag tycker inte om att kasta eller pula någon, så jag kommer inte göra det i år. men men, vart är snön? det kan man ju fråga. jag kanske inte behöver oroa mig i år för att bli pulas osv. haha.

påtal om det, så ska jag försöka hinna göra om min bloggdesign innan julafton. kan vara kul med ett litet "jultema" också. själv är jag verkligen super dålig på att göra designen på min blogg, men det är väl bara att fixa och trixa i alla fotopogram, så går det nog ska vi se.

nu ska jag plugga till tyskan, sen ska jag läsa lite i boken hade jag tänkt. så vi får höras mer imorgon:-) puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0