lördag 11:02

hejhopp!
vaknade runt halv 11 sisådär, blev väckt av solen.. då tänkte jag "nu tror jag att det har snöat, och det är hur kallt som helst ute, och hur mysigt som helst". men när anna kom hem efter hon vart nere på stan och köpt lite goda frallor och så, så sa hon att det var närmare vår än vinter ute. inge snö, bara varmt och soligt. ska vi ta en sväng till villa idag eller? haha. nej men jag tyckte det var lite tråkigt eftersom jag ser så mycket fram imot vintern. tycker det är så sjukt mysigt! menmen, jag får väl vänta, och se om det kommer någon snä i huvudtaget.. jag har precis ätit, och ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen ska jag va med matttiiias:-) men innan jag åker iväg eller om han kommer hit eller hur vi nu gör, så ska jag städa undan lite på mitt rum hade jag tänkt.. det ser verkligen inte fint ut nu måste jag erkänna.

och igår så vet jag inte vad som hände, eller rättaresagt i förrgår.. mitt knä började bara skaka, och sen hade jag ont. det blev värre igår, men jag kunde iallafall gå lite normalt;-D fick gå med en stödstrumpa(vet inte ens om det heter så) på mitt knä, och direkt blev det något bättre. vaknade idag och kände inte av någonting, bara att det smäller till när jag går. lustigt. men strunt samma, det är inge allvarligt, hoppas jag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0