lördag 17:15

... och då var man hemma från utbildningen. blev utvald till årets ordförande, och blev vald till att sitta med i Leader. känner en jäkla massa press, och jag kommer nog få ta mycket smällar igenom de här året. mend et kommer bli så kul. det kommer stärka allt tror jag. och vilket ansvar det är, wow! jag har kännt mig nere i stort sätt sen jag kom dit, men det har gått. ont i huve, och halsen.. men det börjar bli bättre. eller inte halsen min, men endå. jag är enormt trött efter dom här 2 dagarna, och jag känner bara att jag vill gå och lägga mig.. men istället tänker jag sätta mig i sängen och läsa igenom de 2 böckerna jag fick, och samtidigt äta lite godiiis. skulle hemskt gärna träffa mattias, så vi får se om jag orkar det lite senare:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0