måndag 14:48

tänk att en dröm kan göra så mycket, så mycket mer än vad man trott från första början. drömmen förändrade en stor del, men kommer att ta sin egna lilla tid. att hitta tillbaka till den vän som betytt mycket en gång i livet, är som att finna de vackraste diamanten någonsin..

skolan har gått super. fick reda på vad jag fick på so uppsatsen, och det blev VG+ samanlagt. vg+ vg+ &mvg på frågorna.. tycker det är bra för att vara ett stress prov. la inte ner så mycket tid jag borde gjort, och la inte ner så mycket tid på att tänka.
men jag är nöjd. bättre än ett IG, ellerhur? jag vet inte varför jag är så trött som jag är idag, för jag har endå sovit rätt bra i natt, gämfört med de andra nätterna på ett tag. vid 16:30 ska jag på UFMmöte, eller rättaresagt.. planeringsmöte. ska skriva dagordningen tills stormötet imorgon, och ska åka iväg och kolla på tröjor som alla UFM:are ska få. ska försöka hålla mitt humör på topp, så kommer allt gå bra. när jag kommer hem så kommer jag bara ta det lungt och kanske plugga lite på kemin, annars har jag inte mycket alls att plugga till.
ska åka iväg till vilsta senare också och hämta ett paket, och snart så blir det pannkakor. mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0