måndag 15:17

tjeenaa!

kom hem och var gladare än vad jag vart på hur länge som helst. och jag vet inte varför faktist. skolan har gått jätte bra idag, och jag har faktist jobbat bra, hihi. började med biologi idag, och det var väl inte allt det roligaste, eftersom jag knappt kan kolla på alla dom där tarmarna vi har inom oss, haha. men annars gick det bra. allt går bra när man sitter emd någon som heter freddie. hihi. får väl hoppas på ett bra sammarbete också;-)
nej, nu ska jag ner och äta lite kyckling, sen ska jag skriva vidare på min so uppsats. har en hel del kvar att göra eftersom jag tappade bort ena pappret, mend et går nog bra. sen ska jag rensa alla mina papper, (något jag borde gjort för några dagar sen) men jag orkade inte....
sen ska jag bara ta det lungt och tagga inför mötet imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

så söt du är! super fin blogg! (:

2009-11-16 @ 15:41:01
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/
Postat av: jag

åh, tack detsamma amanda! jag är inte direkt klar med designen, men tack iallafall:-)

2009-11-16 @ 16:39:36
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0