måndag 20:51

allt gick bra på "mötet" idag. kom fram till mycket bra, och fick red apå massa skoj. kan dock inte säga allt nu, eftersom det mesta kommer stå i tidningen och så.. känner mig så nervös inför imorgon. första mötet, och första blicken mot en mer politisk framtid. folk hälsar mig lycka till.. men vet inte om det spelar någon roll. det är ju jag själv som bestämmer om hur jag vill att det ska vara, och jag själv som bestämmer om hur nivån ska vara. jag har tagit på mig ett stort ansvar nu, men med alla starka känslor jag har nu efter allt, så kommer det nog gå utmärkt. sitter här med musik på hög nivå för att försöka komma in i min egna värld ett tag, bara slappna av och tänka på allt bra som hänt mig, vilka som finns runt mig.. och hur bra jag har det egentligen. jag ser mig mer som en positiv tjej nu, än en negativ.. det känns bra med skolan, familjen, mattias, allt!
nu ska jag ställa undan min data ett tag, och ska försöka plugga in lite nytta tills mötet imorgon, vad allt de där betyder, vad man kan komma med i politiken, vad som är bra och dåligt.. vad alla dom där "konstiga"orden betyder.. jag ska lära mig allt, jag kommer satsa mycket på detta. men inte allt för mycket. familjen, mattias&skolan kommer såklart före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0