onsdag 15:37

jag hinner inte, det är för mycket*

prov prov prov prov uppsats uppsats uppsats uppsats läxor läxor läxor läxor
- hela tiden, det ända som finns i mitt huve just nu.. nästan allafall. jag behöver inte säga mer om det va? det räcker. skolan gick bra idag, har varit trött, men vem är inte det.
mötet igår gick bra, kom fram till mycket kul, och intressant var det.. men inte hela tiden. haha.
jag laddar tills mötet på fredag måndag och tisdag också dårå.. och alla prov, och tiden med mattias&vänner&familj.. det blir mycket ett tag nu, men det kommer hinna lägga ned sig lite närmare jul. pratade med per idag, så det är okej att jag lämnar in souppsatsen på måndag. nu ska jag plugga tills vi ska äta, sen ska jag plugga ännu mer, och ännu mer, och ännu mer.. sen går jag till tjejkvällen med frida, får se om jag orkar vara kvar hela kvällen, eftersom jag just nu känner mig helt borta och allt..
annars får ni ha en jätte trevlig dag, så hörs vi mer senare eller så:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0