onsdag 15:41

alla verkar må skit, och nu har det kommit till mig med. ont i huve, ont i halsen, och är varmare än förr. har mått dåligt sen jag vaknade, men jag kämpade mig till skolan och var kvar tills vi slutade. imorgon ska jag ha svenska prov, så jag ska sätta mig ner och plugga lite till den. och matte provet är också imorgon kom jag på.. men de är bara att kämpa på får jag tänka, så går det bra. (oftas)
om jag och anna är friska imorgon, och känner att vi orkar.. så åker vi till örebro och kollar lite på ikea på en lampa åt mig. en stoooor bolll! men om vi inte mår bra, och om jag inte kommer upp ur sängen, så får jag vänta länge tills jag kan köpa den.. sen på fredag är de ju den där utbildningen, som jag vet kommer skita sig åt mitt håll, men de är bara att bita igen. vill inte sova borta nå mer känns det som, har fått någon konstig känsla vart jag än går att jag vill hem direkt, vill till min säng.. varför är det så? hmmm..
nej nu ska jag sätta mig och plugga lite, sen ska jag beställa någonting att äta. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig gumman!

2009-11-05 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0