onsdag 17:28



här sitter en trött emma och tänker på veckan framöver. eller rättaresagt de dagar som är kvar på denna vecka. har så mycket att göra, och nu blir det ju ännu mer också, men de ska nog ordna sig.
imorgon har jag öppet hus vid kl 18:00. och då ska jag vara där en timme innan eftersom jag ska stå och sälja med elevrådet, och sedan sjunga. på fredag är jag ledig, så då får det bli en liten "ta hand om sig själv" dag.. innan jag åker iväg med mattias och går på bio:-)
på lördag ska jag till e-tuna med johanna på öppet hus, och sedan vidare till tuna park och shoppa lite smått och så. sen på kvällen vid 19:00 så beger vi oss till höstmiddagen och har det trevligt hela natten;-) söndag är jag dock ledig, så då ska jag nog försöka plugga lite, och kanske skriva och rita lite till den nya so uppsatsen vi ska göra. är väldig tidig med den, men bäst att ha det gjort, så har jag ingenting sista veckan innan lovet.
sen är det en ny vecka och nya överaskningar.. treeevligt! jag ser verkligen fram imot fredag och lördag.
men problemet är väl vilken film det blir, haha. new moon eller 2012. hmm. jag tyckte ju väldigt mycket om Twilight, så det skulle vara kul att se new moon, fortsättningen eller hur man nu ska säga. tycker det är en kul&spännande film, men måånga tårar;-) men samtidigt så verkar 2012 också riktigt bra, och jag då som tror att jorden kommer gå under år 2012 kommer ju bli spänd som en apa, haha. nej men vi får se hur det blir.

vilken skulle ni sett på? new moon eller 2012?:-)

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker inte om dig sååååå mycket just nu,

jag vill också se filmen! :(

2009-11-25 @ 19:49:11
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0