söndag 10:41

jag vet vad jag vill

godmorgon mina bloggläsare!:-)
natten har vart tuff för min del, har inte sovit bra alls. det har väl antagligen vart för mycket i mitt huvud. idag ska jag rensa lite av mina saker, och slänga allt onödigt, sen senare runt 2 ska jag förmodligen kolla på en match i innebandy.
jag vet faktist inte vad som händer efter det, eftersom jag bollar med 2 bud, men jag antar att det ena är mest värt att gå efter. jag vill iallafall att julia ska sätta på mobilen, för allt har vart så tomt utan tjejen. vet inte vad jag ska göra, vet inte hur jag ska hantera saker, så du brukar hon hjälpa mig.. men jag har klarat det den här gången:)
jag kommer inte vara så här tråkig jag vart nu i några dagar, det har bara kännts som att jag inte orkat. har bara velat ligga i sängen och sova, och låta den där konstiga uppfinningen som kallas mobil vara. nej, nu ska jag börja min rensning. vi hörs:-)

Kommentarer
Postat av: Elsa :)

ska du se matchen live?



görs?^^

2009-11-15 @ 13:19:37
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Fina kort i headern !



Nu är man tillbaka efter en bloggpaus, med massor av tips & inlägg ! Kika gärna in :)



2009-11-15 @ 14:42:15
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0