söndag 10:52



visste du...

att jag vill ha- sommarlov
att min senaste kyss- gav jag till mattias
att jag lyssnar mest på- anna (hihi)
att jag inte lyssnar på- dom som snackar skit
att jag pratar- ständigt hela tiden
att jag inte gillar- när folk skrämmer mig
att jag avskyr när folk snackar- skit om en
att kärlek är- mattias
att jag gillar att-umgås med mina när och kära
att jag alltid kommer- att vara den jag är idag
att jag är hemigtförälskad i-Mellvin(julias hamster)
att min mobiltelefon är- en rosa samsung
att när jag vaknar på morgonen- ser jag ut som ett troll
att innan jag går och lägger mig- säger jag godnatt
att idag har jag- satt på mig en tröja
att jag just nu tänker på-mattias
att i morgon kommer jag-träffa mattias
att jag hoppas- att hittar en fin&bra data snart
att jag vill- gå och sova igen

Kommentarer
Postat av: Julia

ha-ha.

2009-11-08 @ 22:44:07
URL: http://femindianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0